9/6/13

My Old Mirror Cabinet


Mijn woonkamer is een grote ruimte met een open keuken. Een grote eiken spiegelkast dient als room divider zoals je al kon lezen bij de vorige posts over de keuken. Maar de spiegelkast is ook meteen een prachtige schat in de woonkamer. Wat een mooie kast die ook nog eens veel bergruimte biedt in huis. Naast de kast heb ik een oud wandlampje aan de muur en een mooie lijst met hertenprent. En wat oude meubeltjes zoals een (bijna vergane) tafel en schommelstoel. Knus en gezellig! Geniet van de foto's en fijn weekend :)
With love, Claire






3 comments:

  1. Jaaa weer een nieuwe post van Claire :) Ik ben echt helemaal weg van je style en je huisje
    Zo gaaf hoe je dingen een jonge uitstraling geeft. Ik ben echt geinspireerd om ook die richting uit te gaan. Je lijst met de hertjes vind ik heel mooi en je bruine salon tafel hadden mijn ouders ook altijd in de woonkamer staan. Ik weet nog dat ik als kind er wel is onder ging liggen...

    liefs en fijn weekend Sanne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk dat je steeds zo enthousiast bent, Sanne! Zo lief dat je dat laat weten. Heel leuk dat ik je mag inspireren voor je eigen huis. Het wordt wel steeds anders ook bij mij thuis, maar de basis blijft altijd een vintage feel en aaibaar huis :) Liefs en goed weekend, Claire

      Delete