10/26/13

Rivertown Fairytales




Michael Prins. Wat een geweldige songwriter, zanger en muzikant. Afgelopen woensdag mocht ik zijn release-concert meemaken met lieve vrienden in Haarlem. Een bijzondere avond, rust en stilte klinken door in de zaal als Michael zijn songs ten gehore brengt. Poëzie, diepgang, puur, eerlijk vind ik terug in zijn muziek. Heel dankbaar dat ik dit mocht meemaken. 


Credits BW photos: Studio Prins


Al vanaf zijn zesde stond alles in het teken van een muzikale carrière. Naar inspiratie van muzikale helden als Neil Young, Nick Drake en Bob Dylan stopte Michael op zijn vijftiende met school om zich volledig op muziek te richten. En dat hoor je door in zijn muziek. Hij inspireert mij om nog meer liederen te schrijven. Ik hoop ooit eens met hem iets samen te mogen schrijven, zou geweldig zijn. Voor nu luister ik voorlopig naar zijn debuutalbum "Rivertown Fairytales". Zijn muziek kun je hier downloaden via iTunes - DOEN! :) 
Liefs, Claire

2 comments:

  1. Je had gelijk moeten zeggen wil je me begeleiden op je gitaar!!! Had misschien wel tot samen werking geleid

    ReplyDelete