4/12/14

A string on the wall



Een poosje geleden heb ik mijn kamer poederroze geverfd en daarbij mijn woonkamer een beetje veranderd. Boven de bank hingen grote frames, maar met een nieuw kleurtje op de muur wilde ik nu iets anders. Een touwtje bood de juiste uitkomst.


Ik gebruikte heel eenvoudig gedraaid touw waar ik met oude Franse gordijnklemmen veertjes, gehaakte kleedjes en wat mooie afbeeldingen (een oude kaart van 24Homes van eigen hand, een afbeelding van een vintage kooitje uit een oud Jeanne d'Arc magazine en een Franse boekpagina) aan kon hangen. Heel eenvoudig met 2 spijkertjes in de muur.



Het resultaat is nonchalant, shabby en bohemian. En als ik een andere foto of afbeelding wil ophangen is dat heel simpel te vervangen. Ook een leuk idee met tekeningen in een kinderkamer of met recepten in de keuken!




Ik hoop je met de foto's te mogen inspireren.
With love, Claire














2 comments:

  1. dat zo simpel zo mooi kan zijn !! <3

    lieve groet, Marja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor je lieve reactie, Marja!! Heel goed weekend alvast.... liefs, Claire

      Delete