4/4/14

Music in April


Een van mijn grootste liefdes in het leven is muziek. Vooral muziek schrijven en muziek maken, maar ook het luisteren van muziek. Het geeft energie of juist rust. Het geeft blijdschap of juist melancholie. Muziek kan meer zeggen dan woorden. Het is een taal, een gevoel wat voor iedereen weer een andere beleving geeft.


De komende tijd staan er weer leuke dingen op de planning. Morgen ga ik heerlijk met lieve mensen de studio in om wat liedjes op te nemen voor een nieuw project. Twee weken later gaan we hiervan twee clipjes maken bij mij thuis met een geweldig team van professionals. Daarover later meer...



Op Koningsdag en op 31 mei aanstaande organiseer ik een singer-songwriter event samen met de verkoop van mooie vintage goods in Dordrecht. Daarover later meer info, maar noteer alvast deze data...



Geniet van je weekend en vergeet niet te genieten van muziek om je heen! :)
Liefs, Claire




Oja! Last but not least: de lente en zomer maken dat ik verlang om heerlijk met vrienden buiten in een park of in de tuin muziek te maken. So i will make your dreams come true. Soms hoeft het niet zo moeilijk te zijn! Genieten van elke dag! 

No comments:

Post a Comment