9/30/14

Pop Up Market Dordrecht - September 2014


Afgelopen zondag stonden we met Bluebirds in the Backyard weer op de Pop Up Market in het centrum van Dordrecht op het prachtige Beverwijcksplein. Wat een heerlijke plek!
Het was een superdag met een stralend zonnetje, veel bezoekers en gezelligheid. In de middag gaf ik een optreden met Lenny op het mooie plein. Het lijkt erop dat steeds meer mensen ons weten te vinden, want er wordt steeds meer vintage geshopt. Als je ook een keertje lekker vintage wil speuren bij ons, volg dan onze Facebook Page. Daar houden we je op de hoogte van alle events en markten waar we aan deelnemen. See you next time! :)
Liefs, Claire






Ik ben echt gezegend met lieve vrienden die helpen met opbouwen, afbreken, verkopen en stylen. Deze keer hielpen Sarah en Sjoukje mee. Wat een schatten!


3 comments:

  1. Hai Claire, wat een leuke kraam... Ziet er echt gezellig leuk uit en zo te zien heb je er veel plezier in. Grappig dat blik met dat kindje en hondje stond ook in mijn winkeltje te koop... Wij hebben vaak dezelfde spulletjes... :-) en wat een leuke foto van jou en handsom ;-) of is dat niet wat het lijkt...? Liefs Sanne XXX

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk, Sanne! Ik denk dat onze smaak aardig overeen komt, hihi! Ik hoop ook een keertje bij jou te shoppen in de toekomst, zou leuk zijn! En ja, love is in the air ;) liefs!!

      Delete
  2. Hi sweets,

    ik ben echt te lang niet langs geweest. Leuk dat dit zo succesvol is geweest en zo te zien heb je er ook weer veel werk aan gehad. superleuk om je zo actief te zien. En Lenny op de blog, leuk :-)

    ReplyDelete