3/24/15

Music at home



Het zonnetje komt steeds meer binnen en daardoor ook het voorjaarsgevoel. De lange winterdagen lijken voorbij te zijn en het is tijd om meer naar buiten te gaan. Mijn zoontje Matthew en ik houden veel van muziek luisteren en maken :) Ons huisje is daardoor ook gevuld met allerlei instrumenten en geluidsdragers. Een paar sfeerfoto's om je een idee te geven :)
Liefs, Claire


Tegen de pauwstoel staat altijd mijn gitaar die ik ooit beplakte 
met papier met bloemenprint voor een bohemian uitstraling. 



Matthew heeft sinds kort dit lieve rotan stoeltje - zelf gevonden in de kringloopwinkel. 



Overal staan gitaren in allerlei maten... 



Op een bijzettafeltje met een veilingkist staat een cdspeler met crosley pickup,
daaronder LP's en woonboeken met een retro koptelefoon.



Mijn nieuwe aanwinst is mijn Korg digitale piano. Ik moet nog erg wennen aan 
zijn uiterlijk (erg nieuw voor mijn vintage huisje) maar het geluid is geweldig mooi! 


No comments:

Post a Comment